Hyundai je poprvé mezi pětatřiceti nejcennějšími značkami světa
Hyundai Motor udržuje celosvětové prodeje na pěti milionech prodaných aut ročně a jejímu dobrému hodnocení prospělo uvedení nových modelů Creta, Sonata a Tucson. Zároveň aktivně posiluje svou filosofii značky nazvanou Modern Premium tím, že se rozhodla více odlišit své dvě identity ve značkách Hyundai a Genesis. Hyundai Motor aktuálně rozšiřuje své zaměření o modely s alternativními pohony IONIQ, dále pak také o 
vysoce výkonné vozy s označením Hyundai N.
 
Viceprezident společnosti Hyundai Motor Company Cho Wonhong k tomu řekl: "Tradiční modely vlastnictví vozů mohou během několika let zastarat, a proto se jednoduše nemůžeme omezovat jen na jeden směr. Abychom udrželi tempo růstu naší globální značky, musíme přehodnotit tradiční obchodní modely a začít se vnímat nejen jako dopravní společnost, ale jako globální poskytovatel služeb mobility. S projektem IONIQ tento model začínáme řešit a posílíme tak postavení Hyundai Motor jako jedné ze světově nejcennějších značek."
 
„Během uplynulého roku Hyundai opět předefinoval své možnosti a zavedením modelu IONIQ získal vedoucí postavení v budoucí mobilitě. Vyčleněním značky Genesis ujasnil identitu svých značek a navíc se stal poskytovatelem inovativní zkušenosti prostřednictvím svého Hyundai Motorstudio Digital. Těšíme se na další rok růstu značky Hyundai jako jednoho z tvůrců budoucí mobility," uvedl Mike Rocha, ředitel agentury Interbrand.
  

Vývoj umístění značky Hyundai Motor (zdroj: Interbrand)

Rok

Celkové
umístění

Hodnota značky
(mld. $)

2016

35

12.5

2015

39

11.3

2014

40

10.4

2013

43

9.0

2012

53

7.5

2011

61

6.0

2010

65

5.0

2009

69

4.6

2008

72

4.8

 

Top 10 automobilových značek v roce 2016 (zdroj: Interbrand)

Umístění

Společnost

Hodnota značky (mld. $)

1

Toyota

53.6

2

Mercedes-Benz

43.5

3

BMW

41.5

4

Honda

22.1

5

Ford

12.9

6

Hyundai

12.5

7

Audi

11.8

8

VW

11.4

9

Nissan

11.0

10

Porsche

9.5