SsangYong Korando C 2014 oficiálně venku

V motorizaci se mnoho změn neodehrálo. K dispozici bude stále naftový agregát o objemu 2,0 l se 149, resp. 181 koňmi, který by měl pohánět opět jednu nebo obě nápravy skrze manuál či automat se šesti stupni. Při módu Eco pak nově klesá spotřeba o 8%. 

Výraznějších proměn si však můžeme všimnout na exteriéru vozu. Novou grafikou se pyšní přední světlomety, na přídi vozu se objevují také LED svítilny pro denní svícení. Odlišnou podobu dostala také světla na zádi Koranda. Z boku vozu jistě zaujmou nová 18palcová kola. Vnější výbava funkčností pak nabídne např. vyhřívání ostřikovačů a stěračů, ochranu podvozku, boční nášlapy či blinkry ve zpětných zrcátkách.

Nejvíce si korejští designéři SsangYongu vyhráli s interiérem. Zvolit si můžete mezi látkovými nebo koženými sedadly v několika barevných variantách, v nabídce bude i kombinace s imitací dřeva. Ve výbavě dále najdeme soundsystém Infinity, možnost přehrávání hudby přes rozhraní Bluetooth, dotykovou obrazovku se sedmi palcy a zabudouvanou navigací, sedadla s vyhříváním, tlačítko startu, automatickou dvojitou klimatizaci, tempomat a další. SsangYong pak nabídne záruku na pět let nebo 100 tisíc kilometrů na pohonné ústrojí a tři roky nebo 60 tisíc kilometrů na zbytek vozu.

Podle slov automobilky, která Korando provází - Urban Adventure, neboli Městské dobrodružství - je nové Korando C 2014 ideálním spojením agility ve městě ve spojení s dobrodružnou jízdou v terénu. I proto by se tento model mohl stát více oblíbenějším a obstát tak jak u příznivců městského stylu, tak outdoorových aktivit.