Hyundai oznámil obchodní výsledky za 1. čtvrtletí 2013

Provozní a čistý zisk ovšem klesl o 10,7 %, resp. 14,9 % na 1,87 bilionu wonů (cca 33 miliard korun), resp. 2,88 bilionu wonů (cca 51 miliard korun; včetně minoritních podílů), na čemž mají podíl především zvýšené náklady v důsledku oslabení měnového kurzu a zvýšených jednorázových odměn.                                    

Hyundai prodal během prvního čtvrtletí letošního roku po celém světě 1 171 804 vozů (korejský trh: 153 728 vozů/exportní trhy: 1 018 076 vozů), to je o 9,2 % více než v předcházejícím roce. Zatímco prodej v Koreji poklesl meziročně o 0,7 %, vzrostl prodej v zahraničí o 10,9 % na 1 018 076 vozů.
 
Hyundai předpokládá, že hlavní automobilové trhy, včetně některých rozvíjejících se trhů, budou i nadále růst, ale pomaleji, díky intenzivnější konkurenci a atmosféře ekonomické nejistoty. Hyundai proto plánuje uvádět na trh lokální strategické modely, posilovat prodejní a servisní sítě a realizovat agresivní marketingové aktivity.
 
Již probíhající realizace podobných snah přináší významné výsledky. Např. model HB20, který vyjíždí od loňského října z nového brazilského závodu Hyundai, získal pět hlavních místních ocenění včetně titulu Brazilský vůz roku 2013. V důsledku posilování prodejní sítě rostou také podíly značky Hyundai na evropských a indických trzích. V USA přesáhl celkový prodej modelu Elantra 2 miliony kusů od jeho uvedení na trh v roce 1991.