Od roku 2013 se na českých silnicích prohání druhá generace nejmenšího modelu Hyundai, nazvaná i10. V letošním roce jsme se dočkali její omlazené verze, která dál směle konkuruje dalším minivozům ve svém segmentu (Škoda Citigo, Volkswagen up! či Seat Mii). Modernizace je velmi zdařilá, facelift posunul kupředu především design vozu, který více kopíruje stále modernější tvary značky. Vpředu tak zaznamenáme odlišný nárazník, kam byla zakomponována světla pro denní svícení, atraktivnějšímu vzhledu pomohla také nová mřížka chladiče. Úpravy se dočkal nárazník také vzadu. Hyundai navíc přidal nové odstíny laků a jiný design některých kol.
Interiér přílišnou proměnou neprošel, přesto stojí za zmínku především větší sedmipalcový dotykový displej, který je dostupný s nejvyššími verzemi výbavy. Díky novému infotainmentu si nyní můžete připojit přístroje od společnosti Apple či Android. Přibyl také systém hlídající neúmyslné opuštění jízdního pruhu a kamery hlídající překážky před autem.
Pod kapotou se neměnilo nic, v nabídce tak stále najdeme dvě benzínové jednotky 1,0 DOHC D-CVVT a 1,2 DOHC D-CVVT.
Motorizace:
Provedení
|
Druh karoserie/počet dveří
|
Převodovka
|
Zdvihový objem
|
kW/PS
|
Období výroby
|
HYUNDAI i10 1.0i D-CVVT Family
|
Hatchback, 5
|
M5
|
998 ccm
|
49 / 66
|
od 12/2013
|
HYUNDAI i10 1.0i D-CVVT Family+
|
Hatchback, 5
|
M5
|
998 ccm
|
49 / 66
|
od 07/2015
|
HYUNDAI i10 1.0i D-CVVT aut. Family+
|
Hatchback, 5
|
A4
|
998 ccm
|
49 / 66
|
od 06/2016
|
HYUNDAI i10 D-CVVT 1.2i aut. Premium
|
Hatchback, 5
|
A4
|
1248 ccm
|
64 / 87
|
od 07/2015
|