O 12 % vozů více prodala korejská automobilka Hyundai v měsících lednu a únoru. V ČR tento výsledek představuje 2884 prodaných vozů.
Úspěšný byl především únor, kdy prodejci předali do rukou nových majitelů celkem 1438 vozů. Významný podíl na tom v únoru měl model ix20, kterého se prodalo 438 kusů. V segmentu MPV-B tak tento vůz zcela dominuje, protože ovládá tři čtvrtiny tržního podílu. V součtu se za leden a únor prodalo celkem 782 těchto vozů, což je v meziročním srovnání nárůst o 26,5 %.
Druhou příčku v prodejích obsadil model i30. Z autosalonů odjelo v prvních dvou měsících letošního roku celkem 929 těchto vozů, což představuje desetiprocentní meziroční nárůst. Únorová čísla hovoří o 420 prodaných kusech a "í třicítka" zůstává v kategorii C nižší střední třídy druhým neprodávanějším vozem.
Druhou pozici drží také model Tucson, jehož tržní podíl v segmentu SUV-C činí více než 17 %. Za první dva měsíce se ho prodalo 418 kusů.